Vraag over je huis of een advies nodig? We helpen graag
De specialisten van Vereniging Eigen Huis geven je deskundig advies op verschillende manieren. Bekijk veelgestelde vragen op de site, stuur een mail of probeer onze chatbot. Wil je iemand aan de lijn? Gewoon bellen kan natuurlijk ook.
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over je lidmaatschap of een juridische, bouwkundige of financiële/fiscale vraag? Wij hebben de veelgestelde vragen per thema voor je op een rij gezet.
Neem contact met ons op
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag van 9.00 tot 21.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 16.30 uur.
Chat
Onze chatbot is 24 uur per dag beschikbaar. Kan de chatbot je vraag niet beantwoorden, dan neemt een collega (tijdens openingstijden) de chat over.
Chat verzekeren
Heb je een vraag over onze verzekeringen? Dan kun je deze stellen aan onze verzekeringsspecialisten. Zij zijn uitsluitend te bereiken via de chat.
Naar verzekeringenBellen
Voor vragen over onze online diensten, zoals verzekeringen, kun je ons chatten. Voor alle andere zaken zijn wij voor leden ook telefonisch bereikbaar.
Via WhatsApp kun je ons algemene vragen stellen. Heel specifieke vragen of vragen waarbij persoonsgegevens nodig zijn, kunnen we niet via WhatsApp behandelen.
App naar 033 450 77 50Gebruik ons contactformulier als je ons wilt mailen. We beantwoorden je e-mail zo snel mogelijk. Dit duurt niet langer dan 2 werkdagen.
Vul het contactformulier inKlacht
We horen het graag als je ontevreden bent. Meld je klacht via ons klachtenformulier. We nemen binnen 5 werkdagen contact met je op.
Klacht indienenMaak een belafspraak
Wil je door ons gebeld worden? Kies hieronder het soort vraag en log in om een afspraak te maken voor een telefonisch gesprek van tien minuten. Kies zelf een datum en tijdstip. Afhankelijk van je vraag word je teruggebeld door een juridisch, financieel of bouwkundig specialist.
Financiële vraag?
Stel je vraag aan één van onze financieel of fiscaal specialisten.
Maak een terugbelafspraakGedragscode
Een goed gesprek en constructieve feedback helpen Vereniging Eigen Huis om haar service, diensten en producten te evalueren en te verbeteren. Om te voorkomen dat de website en de social media van de vereniging worden gedomineerd door herhaling van berichten en discussies, behoudt Vereniging Eigen Huis zich het recht voor om deze berichten van haar kanalen te verwijderen. Ook scheldend, discriminerend, racistisch taalgebruik en andere opmerkingen die niet stroken met de visie en kernwaarden van de vereniging worden van de website, social media en/of community verwijderd.